środa, 20 sierpnia 2014

LIBSTER AWARD I THE VERSATILE BLOGGER AWARD

Ostatnia aktualizacja: 20/09/2014
Post będzie aktualizowany wraz z nowymi nominacjami (najnowsze na początku)

Nominowałam już kilka blogów, teraz będę tylko odpowiadać na nominację, bo reszta blogów które czytam jest popularnych, albo nie przyjmują nominacji.

Liebster Blog Awards

Zasady:
Nominacja do Libster Awards jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym ) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga który cię nominował.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dziękuję za nominację: hot-water-5sos.blogspot.com!

1. Kto jest twoim ulubionym członkiem zespołu 5sos?
- Nie mam ulubieńca, każdy z nich ma coś w sobie :)

2. Jak masz na imię?
Aleksandra, w Polsce mówili Ola, ale teraz (odkąd mieszkam w Niemczech) zmieniło się to na Alex, Łatwiej to im się wymawia i nie przekręcają tego skrótu :)

3. Do której klasy chodzisz?
Jest to pytanie, w którym odpowiedzią byłby wiek, a tego nie chcę na razie zdradzać.

4. Gdybyś mogła, w jakim świecie chciałabyś się znaleźć?
- W swoim wymyślonym, oczywiście.

5. Spodnie czy sukienki?
- Spodnie.

6. Twoje ulubione jedzenie?
- Chińszczyzna.

7. Blondyni czy bruneci?
- Dla mnie liczy się wnętrze.

8. Ulubiony film?
- To się ciągle zmienia, aktualnie jest to: "And while we were here"

9. Do jakich należysz fandomów?
- Directioner, 5SOSfam, Lovatic, Selenator, TVDfam  i TWfam.

10. Twój najgorszy koszmar?
- 1) jestem zbyt leniwa i zmęczona, żeby to pisać 2) nie lubię o tym opowiadać.

11. Ulubiona zabawa z dzieciństwa?
- Lubiłam lalki myscene i samochodziki. xd



Nominacja od: Don't fuck with my love
Dziękuję !!!

1. Jak się zaczęła wasza przygoda z pisaniem?
- Miałam już długo pomysł na to ff i chciałam spróbować swoich sił. Naprawdę chciałam zacząć już w kwietniu, ale z braku czasu i wiary w siebie zaczęłam na końcu lipca ;)
2. Co najbardziej wam się w sobie podoba?
- Zdecydowanie oczy. Jest to jedyne co w sobie lubię (no włosy też trochę xd) Lubię to, że ich koloru nie da się dokładnie określić i czasem się zmienia. Uważam że są przez to całkiem wyjątkowe.
3. Jaka jest najgorsza książka jaką przeczytałaś?
- Nie pamiętam tytułu, ale była to jakaś lektura szkolna. Prawdopodobnie "Czarnoksiężnik z Archipelagu"
4. Jaki masz kolor oczu?
- Jak w odp. drugiej, nie da się tego sprecyzować. Jest to mieszanka szarego, niebieskiego i zielonego.
5. Masz jakieś zwierzęta?
- Tak, mam psa :)
6. Czy żałujesz pewnych decyzji?
- Żałuję bardzo wielu decyzji.
7. Czy zawiodłaś się na kimś dla ciebie ważnym?
- Nie jeden raz.
8. Jaka jest dla ciebie ulubiona zabawa z dzieciństwa?
- Było ich sporo, nie jestem w stanie wybrać jednaj.
9. Za kim lub za czym najbardziej tęsknisz?
- Za moim starym życiem.
10. Jakie zachowanie cię najbardziej denerwuję?
- Kiedy ktoś myśli, że jest najważniejszy, albo najlepszy we wszystkim. Nie znoszę próżności.
11. Jakie jest twoje ulubione wspomnienie z dzieciństwa?
- Gdy dostałam swojego pierwszego psa. Miałam wtedy 8 lat i cieszyłam się jak głupia, niestety musiałam go oddać po ponad 5 latach, po rozwodzie rodziców. Nie miałam jak go zatrzymać i mój ojciec go wziął, mimo to nadal jest to najukochańsze zwierze jakie kiedykolwiek miałam i nikt nie odbierze Metaxa'ie (czyt. Metaksie) tego tytułu.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nominacja od: http://addicted-fanfic.blogspot.com/ Dziękuję bardzo!

Moje odpowiedzi:
1. Jak masz na imię?
- Aleksandra (nie znoszę skrótu polskiego, więc używam pełnego, albo Alex, lub Lexi )
2. Skąd jesteś?
- Krotoszyn, okolice Ostrowa Wlkp. Ale aktualnie mieszkam w Niemczech w Lutjensee.
3. Jak nazywa się Twój ulubiony aktor/aktorka?
- Nie mam jednego ulubionego, a lista jest dość długa :)
4. Masz jakieś zwierze? Jeśli tak, to jakie?
- Tak, mam psa. Wabi się Zami (czyta się Sami, jest to Niemieckie imię)
5. Jaki jest tytuł twojego ulubionego filmu?
- Tak samo jak aktorzy, często się zmienia. Aktualnie jest to: Niezgodna.
6. Co było twoją ulubioną zabawką w dzieciństwie?
- Lalki MyScene
7. Ile masz lat?
- Nie lubię odpowiadać na pytania o wiek.
8. Co inspiruję cię przy pisaniu ff?
- Moje życie, książki, które czytam, filmy. Prawie wszystko.
9. Masz rodzeństwo?
- Nie.
10. Jakie jest Twoje ulubione fanfiction?
- Zdecydowanie Dark, Alone Together, More Than Famous i Psychotic.
11. W jakich jesteś fandomach?
- Directioners, 5SOSfam, Lovatic, Selenators i  TVDfam


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nominowały mnie: http://oursillystory.blogspot.com/ i http://inevitable-harry-styles-ff.blogspot.com/
Dziękuję wam :)

Moje odpowiedzi:

1. Co cenisz w ludziach ? 
Odp: Najbardziej szczerość i dystans do siebie. Inteligencja, oraz umiejętność powiedzenia 'przepraszam' też są dla mnie ważne.

2. Wolałbyś/wolałabyś mieszkać na innej planecie ? Na jakiej ?
Odp: Raczej nie, Ziemia mi się podoba, choć innym krajem bym nie pogardziła, ale i tak podoba mi się tu gdzie teraz jestem (w Niemczech).

3. Dlaczego nie chodzimy na rękach i nie jemy nogami ? 
Odp: Prawdopodobnie, było by to nie wygodne xd

4. Jak będzie miała/miał na imię twój wymarzony mąż/żona ?  
Odp: Nie liczy się imię, liczy się charakter :)

5. Film, którego nie polecasz to ...? 
Odp: Ludzka stonoga 2 (zdecydowanie film tylko dla ludzi z mocnym żołądkiem)

6. Czy kiedykolwiek miałeś do czynienia z osobą, która myślała, że jest najlepsza i najważniejsza w calutkim naszym wszechświecie ?
Odp: Niestety, tak.

7. Co byś zrobił gdybyś wygrał milion dolarów ? 
Odp: Przeprowadziłabym się do Anglii/USA.

8. Czy kobiety aż tak bardzo różnią  się od mężczyzn ?
Odp: Nie.

9. Twoje miejsce do którego możesz uciec od problemów to ... ?
Odp: Mój pokój, a nawet jeśli tam nie mam spokoju, to las nie daleko mojego domu. Spacer zawsze mi pomaga :)

10. Czy zjadłbyś/zjadłabyś kota lub psa ?  
Odp: Nigdy.

11. Dlaczego blogujesz ?
Odp: Sprawia mi to przyjemność, chcę też przetestować swoje umiejętności :)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Oraz drugi zestaw pytań:

1. Co lubisz robić? 
 Czytać książki i słuchać muzyki.

2. Masz idoli? Jeśli tak to jakich?
1D, 5SOS Demi Lovato i Selena Gomez

3. Czemu zaczęłaś pisać bloga?
Miałam na niego pomysł i chciałam sprawdzić swoje umiejętności.

4. Jakie cechy powinien posiadać człowiek idealny?
Szczerość, skromność, dystans do siebie i bezinteresowność. 

5. Oglądasz jakichś vlogerów? Jeśli tak, to jakich? 
Nie mam na to czasu :)

6. Czytasz jakieś fanfiction? 
Bardzo dużo, jestem uzależniona od czytania.

7. Wymień swoje 3 cechy główne.
Dziwna, sprytna i pesymistka


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nominuję (tylko cztery, ponieważ większość blogów, które czytam, nie przyjmują nominacji):

Moje pytania:
1. Czytasz książki? Jeśli tak, jaką lubisz najbardziej?
2. Motto życiowe?
3. Co byś zrobiła, gdyby okazało się, że dzisiaj jest ostatni dzień twojego życia?
4. Wymarzony zawód?
5. Skąd czerpiesz inspirację? 
6. Wolisz czytać, czy pisać?
7. Ulubiona piosenka?
8. Kawa czy herbata?
9. Czego się boisz?
10. Twoje największe marzenie?
11. Jakie cechy posiada twój wymarzony chłopak?

***************************************************************
***************************************************************

The Versatile Blogger Award
Nominował mnie blog: 
http://inevitable-harry-styles-ff.blogspot.com/
Dziękuję ci bardzo :*


7 faktów o mnie:
1. Mieszkam w Niemczech
2. Piję nałogowo kawę
3. Kocham czytać książki i fanfiction
4. Jest to mój pierwszy blog
5. Nie da się dokładnie określić koloru moich oczu
6. Miałam kiedyś problemy z sobą
7. Nie wyobrażam sobie życia bez muzyki

Nominuję:

Co należy zrobić?
Podziękować osobie, która cię nominowała.
Wstawić nagrodę
Wpisać 7 faktów o sobie.
Nominować inne blogi.

4 komentarze:

  1. CZEKAM NA NASTĘPNY ROZDZIAŁ ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się postać Gwen ale jakoś nie mg sobie wyobrazić Seleny Gomez na jej miejscu :/ ale i tak to kocham !

    OdpowiedzUsuń