czwartek, 24 lipca 2014

Bohaterowie


               GWENDOLYN "GWEN" PETERSON
           17 lat



  LUKE "HEMMO" HEMMINGS 
     18 lat




       KATHERINA "KATE" PETERSON
    17 lat




ASHTON "ASH" IRWIN
19 lat



CALUM "CAL" HOOD
     18 lat
    


MICHAEL "MIKEY" CLIFFORD
19 lat



LYDIA I LILY  TOMPHSON
17 lat


KAZUKO "KAZU" HIDEKI
18 lat




ALLYSON "ALLY" RUDD
18 lat



TAYLOR COX 
18 lat


ELIZA SMITH 
(tylko kilka pierwszych rozdziałów)
18 lat



DANIEL ROSS
19 lat




DEAN COOPER
21 lat




JACOB 'JAKE' PETERSON
20 lat


WIEK BOHATERÓW ZOSTAŁ ZMIENIONY NA POTRZEBY OPOWIADANIA

Postacie będą dodawane na bieżącą.

9 komentarzy:

  1. Świetni bohaterowie, nie mogę się doczekać prologu xx p.s usun weryfikacje obrazkową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe zapomniałam o tym już usunięta :) ps dziękuję

      Usuń
  2. Tylu tych bohaterów że aż się zgubiłam. No ale nie ważne. Lecę czytać. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajni bohaterowie :)
    zapraszam również do mnie terrible-fanfiction.blogspot.com mam nadzieję, że wejdziesz i skomentujesz :)
    @chejkagrandex

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie dobrani bohaterowie xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Już l sami bohaterowie mi się podobają co dopiero będzie z prologiem ohohoh... - Horanowa93

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowni bohaterowie :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Bohaterowie >>>>>>>>>>>>
    Kilku kojarzę z The Vampire Diaries.
    Blog zapowiada się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super bohaterowie. :* :)

    OdpowiedzUsuń